A Political Capital kéthetente vizsgálja azt is, mely témák reklámozására költötték a legtöbbet, és ezek közül melyek tartalmaznak úgynevezett ellenségképző narratívákat.
Az elmúlt két hétben a Magyar Pétert hiteltelenítő ellenségképző narratívák mellé felzárkóztak az ukrajnai orosz invázióhoz kapcsolódók: 80,2, illetve 77,6 milliót költöttek ezekre.
Feltűnő, hogy a Fidesznél és politikusainál a (világ)háborús tartalmak hasítanak (33,6 millió), fut még a dollárbaloldalozás (19 millió), de a direkt Magyar Pétert támadó tartalmakat a Megafonra bízzák (a Fidesznél nulla, a Megafonnál 70,7 millió). A képet árnyalja, hogy a kormányoldal mára szinte teljesen beépítette Magyar Pétert a „háborúpárti dollárbaloldalról” szóló narratívájába.
A teljes elemzés itt érhető el, a korábbi elemzések és tényellenőrzések pedig a választási aloldalunkon.
Címlapi kép forrása: Megafon Facebook-oldala